تقدیم به عزیزان دلم...
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

برایت یک بغل گندم دلی خشنود از مردم

 

برایت یک بغل مریم که مست از می شوی هردم

 

برایت قدرت آرش که دشمن را زنی آتش

 

برایت سفره ای ساده حلال و پاک و آماده

 

برایت یک بغل احساس دوبیتی های عطر یاس

 

خلاصه هرچه خوبی بود صمیمانه دعا کردم...

 

دوستدارشما...اسما



نظرات شما عزیزان:

سامی43
ساعت0:07---13 دی 1392
عالی بودخیلی هرکی درس کرده باهال بود

.:Masoome:.
ساعت21:12---12 دی 1392
salam,salam,sad ta salam be aji khoshgelam.fadaye to besham man aji maham.kheili kheili kheili matalebet jaleb o ghashange.aji behet tabrik migam,kheili vebet khoshgele.aji golam ye matni ham vasat mizaram khoda kone khoshet biad.
باهام بودی ولی همیشه میدونستم موندنی نبودی ترس از نبودنت همه ی لحظه های قشنگ بودنت رو برام نابود میکرد.من با بودنت نابود بودم چه برسه به نبودنت!
fadat.bo0o0o0osss.bye.


مجید
ساعت18:00---12 دی 1392
سلام آجی عزیزم.امیدوارم حالت خوب باشه.دلم خیلی واست تنگ شده.به اندازه ی تموم دلتنگیهام دعات میکنم.دعا میکنم که همیشه و همهجا موفق و پاینده باشی.مواظب خودت باش عزیز دلم.دوست دارم

RRR
ساعت21:45---11 دی 1392
Slm ajiii webet topeee azizam♥♡♥♡delam barat tangh misheee elnaaa joonam

داداشی
ساعت17:12---11 دی 1392
اجی گلی مث خودت قشنگ بود

majid
ساعت15:37---11 دی 1392
salam elahi ghorboone delet beram. vebet mesle khodet ghashange . asma hich chiz nemitoone be andazehye faseleha ghalbe adamo beshkoone . ey kash faseleharo khoda nabood kone . har rooz ye nazar inja mizaram age eshkal nadashte bashe.dooset darm jobran tamame faseleha

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 11 دی 1392برچسب:,ساعت 12:14 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت